7. 11. 2005 DEICIDE, VISCERAL BLEEDING, WYKKED WYTCH, PROSTITUTE DISFIGUREMENT


"Pojedeš se mnou na Deicide?"
"Ty vole já nevim, dyk ho nijak zvlášť neposlouchám."
"To dáš vole."
"Tak jo."
No a tak jsem takhle v pondělí 7.11.2005 najednou stál před pražským Futurem s několika dalšími krutopřísnými hlavami. Sem tam se mihla i krutopřísná děva. Hlavně ta ludra hnusná tlustá malá ty vole snad i smradlavá. No nakonec jsem tuhle ludru hnusnou tlustou malou viděl křepčit na pódiu za mikrofonem kapely WYKKED WYTCH, která mi společně s DEICIDE zůstala z této akce uvězněná ve vzpomínce. Jednak proto, že mi Wykked Wytch připomínali Cradle Of Filth, což je ale dané tím, že v té době mi  každá taková kapela připomínala Cradle Of Filth. Každopádně ta ženská byla fakt hnusná. Nevim jak vypadá v civilu, ale tam v ten den vypadala jak píča. Jak píča ovšem nevypadala moje tehdejší internetová kamarádka (zdravím Satanasii), která byla kus krásný ženský a se kterou jsem strávil několik minut nesmělým rozhovorem o ničem. Deicide se mi nakonec líbili a užíval jsem si usmívajícího se Glena. Ano, toho arogantního a všemi kritizovaného Glena Bentona. Tenhle Benton s přehledem odeřval a odstrunoval celej koncert a když si s úsměvem na tváři vyžadoval hlasitější aplaus o přídavek rukou za zády otočený čelem od nás, kdy jeho ruka vypadala jak kachní ocas,  vypadal jak kačer Duffy. V tu chvíli si člověk uvědomí, že i ten hrozný antikrist Benton je jen člověk a nejspíš i pohodář.  Za zmínku ještě stojí dobrodruh, který na dlouhé tlusté tyči měl připevněnou prastarou obrovskou VHS kameru a s tím monstrem se nerozpakoval vlézt do kotle a zaznamenávat atmosféru koncertu. Piva jsem tam vypil jen tři nebo čtyři, poněvadž se jednalo o lahvovou Plzeň tuším snad ve čtvrtince za nekřesťanský prachy. Aby taky byly ty prachy křesťanský, když tam ten večer hráli Deicide kurva, ne? Fotku dole jsem prachsprostě ukradl z marastmusic, kde se můžete kouknout na další.


Žádné komentáře:

Okomentovat