18. 12. 1999 FESTIVAL V TŘEBECHOVICÍCH

Marně sháním už hodně dlouho leták nebo jakoukoliv informaci na tenhle festival. Psal jsem na úřad do Třebechovic, ale neobtěžovali se jakkoliv reagovat. Budeme tedy Třebechovicím přát aby jim shnil jejich slavný betlém... Psal jsem kapelám, o kterých vím, že tam vystupovaly, ale je to už dlouho a nikdo si pořádně nic nepamatuje.... Dokázal jsem vyhledat pouze datum konání. Z fotek které mám k dispozici vím, že tam tenkrát hráli CEREBRAL TURBULENCY, POPPY SEED GRINDER, INGROWING. Pamatuju si ještě headlinera UNDERTAKERS z Itálie. Dál tam snad byli ještě RETURN TO INNOCENCE a možná i IMMORTAL TEARS ale to bych už kecal. Bylo toho tam ještě víc, protože to byla jednodenní akce, na kterou jsem vyrazil se dvouma kámošema. Poprvé jsem tam viděl POPPY SEED GRINDER a absolutně mě tam nadchli. Samozřejmě si nepamatuju jakej byl zvuk, jaký podaly kapely výkony, takže se přesunu k cestě domů, kdy nás u hlavního nádraží v Hradci Králové zastavili fízlové a že proč máme na zadním okénku poklici z kola a jestli jsme ji někde neukradli. Naše argumenty, že nám v zatáčce upadla, tak jsme ji z bezpečnostních důvodů nedávali zpět na kolo, se jim moc nezdály. Zatímco se řidič snažil fízly přesvědčit, že jsou to debilové, tak ožralý kámoš (zdravím Viktora) jim na orošené zadní sklo u auta nakreslil píču... Na tomto koncertě jsem si koupil split kazety FINAL EXIT/EXCRETED ALIVE a CHRIST SNACK/IMPREGNATE TRICHOMONAS, které jsou již dávno v trapu. Je zvláštní, že tohle si pamatuju, ale co tam hrálo za kapely to už ne. Ještě si pamatuju, že na Undertakers jsme nevydrželi a festival opustili dřív.


Cerebral Turbulency

Ingrowing

???

Poppy Seed Grinder

Žádné komentáře:

Okomentovat