Ještě jednou pátek třináctýho CHRUDIM - SAGVAN TÖFI, ANIME TORMENT, SPASM, PUTRID PILE, GUTALAX



Poněvadž jelikož nýbrž a protože mi bylo elektronickou formou pošty vyhrožováno odpaněním mého řitního věnce ze strany nespokojených fanoušků, byl jsem donucen malinko předělat report z Chrudimského koncertu. Tak tady ho máte a moji řiť nechte laskavě na pokoji!!
Do klubu jsem se dvouma kámošema (zdravím severského přítele Láďu a východně zaměřeného Dominika) dorazil půl hodiny před začátkem a první co jsem musel bylo, jít se okamžitě vychcat hned u auta, neboť tři pivka a velká zelená co jsem vycucnul před odjezdem, se o slovo hlásily už před Hradcem Králové. Vstupné 350Kč není zas až tak moc, ale mohlo to být o pade levnější. Ale nevím na co si stěžuju, když jsem si mohl v předprodeji zakoupit vstupenku za 290Kč. Rovnou jsme šli na pivko. Na pořadu večera byla jedenáctka od pana Rychtáře nemýlím-li se, za pětatřicet Káčé. To taky mohlo být levnější. Ale nevím na co si stěžuju, když na Obscene Extreme jsem lemtal pivo za čtyřicet nebo padesát. Před klubem stál voňavý karavan který nabízel mimo jiné i burger za stopade. No, na to jak byl malý a s minimem ingrediencí uvnitř, to mělo být o pajsku levnější. Ale nevím na co si stěžuju, když mi chutnal. Ke kapelám asi toliko. Byly boží. Některé byly boží více a některé byly boží méně. První kapela, s názvem popového komunistického zpěváka, avšak zprzněného ležatou dvojtečkou nad písmenkem -o-, majitele obřího penisu, avšak ne většího než je Daliborův Jandův, tedy SAGVAN TÖFI, neměla podle mě úplně ideální zvuk. Ale to ani snad nevadilo, protože ten kdo dobrovolně jde na vystoupení takové kapely, nemůže očekávat zvuk jako od známějších kolegů Arch Enemy. Kluci si odehráli svůj taneční metal s nadšením, já jako jejich skorofanoušek můžu říct, že to na mě bylo potichu a trochu mi vadilo použití tanečního zvuku bicích u většiny písniček. A to mám industrial v metalu rád. Osobně se mi Sagvan Töfi líbili víc před lety na Jódl festu, který byl také v R-klubu v Chrudimi. Zpěvák Daník byl trochu zdravotně indisponován a bylo vidět že má při zpěvu problémy a silné bolesti v oblasti vyústění tlustého střeva. Náš řidič, který nikdy o Sagvan Töfi nezavadil, prohlásil, že je to tak blbý, až je to uplně super. Nelze než souhlasit a těšit se na vinyl, který kluci jednou, a já doufám že to bude brzy, vydají.
Druhou kapelou vystupující na tomto disko-sexi-smrtícím-smradlavém večírku byli ANIME TORMENT. Měl jsem tu čest za poslední rok je vidět potřetí (poprvé tady, podruhé tady) a opět se mi to líbilo. Kluci jsou od pohledu sympaťáci a jejich muzika je ještě sympatičtější než oni samotní. Je vidět že to myslí vážně a nehrajou jen tak pro prdel. A proto mají svůj krásný vinyl, jehož jsem hrdým vlastníkem. Pro mě to byla nejlepší kapela večera!!
Třetí naběhli všem nadržencům dobře známí SPASM. Nikdy jsem je v klubu neviděl a nevím co jsem čekal, ale řekl bych, že jejich brutální drum´n´ass lépe vyzní na festivalu, když pod pódiem lítají nafukovací hovna a koblihy. Každopádně SPASM byli dobří jako vždycky. Jen to chtělo trochu zesílit. Buďto hluchnu já, nebo pan zvukař.
Po Spasmech se na pódiu objevil jediný člen kapely PUTRID PILE, který drtí svoji verzi deathmetalu a upřímně, strašná nuda. Dal jsem jeden song a zmizel na již zmíněného Burgra za stopade. Putrid Pile jsem už dvakrát viděl a dvakrát to byla stejná píčovina. Škoda. Místo něj by se mi tam víc líbili třeba Aggressive Tyrants. Například. Nebo něco co má hlavu, patu, basu a bicí. Poslední kapelou byli průkopníci hovnogore, GUTALAX. Stejně jako Spasm, v klubu jsem je viděl poprvé a stejně jako Spasm myslím, že na feistivalu za podpory šílených fans pod pódiem, jim to sluší mnohem víc. Pokus o stagedaving totiž rezolutně odmítala ochranka, takže veškeré křepčení se omezilo na valčík na klubovém parketu. Hajzlpapír lítající všude kolem samozřejmě nemohl chybět a protože Gutalax má ve svém repertoáru hit za hitem, jejich čas vyměřený pro fekální produkci utekl rychlostí průjmu. Dobré to bylo pánové, moc dobré! Ale Anime Torment byl lepší a tím tenhle report končím, než zase napíšu nějakou píčovinu a bude mi vyhrožováno nuceným poslechem kapely Chinaski, což jak sami uznáte, je velmi pádný argument proč to ukončit...


Žádné komentáře:

Okomentovat