15. 2. 1998 CHINASKI





CHINASKI! ZAS TY ZKURVENÝ CHINASKI!! VŠUDE SAMÝ CHINASKI!!
Kdykoliv někde slyším rádio, hrajou tam Chinaski. A přitom já Chinaski tak nemám rád. Jak já ten jejich infantilní přiblblej buzna rock pop nesnáším. A to jsem takový hovado, že jsem byl na jejich koncertě. Sám tomu nemůžu uvěřit, a  pohrdám sebou samotným, ale je to tak. Taky mám od té doby krvavou stolici, heč... Nejsem na to pyšnej, že jsem byl svědkem něčeho tak nechutného jako je koncert Chinaski. A ty vole za 100Kč!! Za takovou mrdku! Jdi se vysrat vole. Má to samozřejmě důvod proč jsem se ocitl tam kde jsem se ocitl. Já byl ve čtvrťáku a do prváku nastoupily krásný prvačky a těm prvačkám se Chinaski líbili a ty prvačky prej že jedou na koncert a ty prvačky prej ať jedu s nima a já sám pro sebe budu mrdat prvačky. Nemrdal. Ani tehdy, ani nikdy jindy potom. Ony ty prvačky fakt jely jen a  pouze na Chinaski. Nepochopitelné. Když spustili to svoje vaptaptydaptap, všem holkám do jedné sjely kalhotky ke kotníkům a z kund jim vystříknul kundí šlem, po kterém postupně uklouzávali hošani v růžových tričkách co si na koncert Chinaski odskočili z baru Modrá ústřice. Sedl jsem si ve vestibulu na schodech a pil pivko a bezmocně potichu štkal. Když ta hrůza skončila, všichni ti teplouši naskákali do přistavených autobusů a rozjeli se do svých domovů. Tou dobou jsem ale já byl už v lese na cestě domů, pěšky, pryč honem conejrychlejc od růžových košilí a pryč od vaptaptydaptap a pryč od prvaček. Bohužel můj úprk přišel příliš pozdě. Všechny ty homosračky jichž jsem byl svědkem, ve mě zanechaly doživotní trauma. Trvalé následky v podobě výše zmíněné krvavé stolice, pivního mozolu, šedivých vlasů, artrozy ramene, různých zánětů, hypertenze, dny, šilhání, srdeční arytmie, permanentního zahlenění, lehké obezity a ochablého svalstva jako následek návštěvy jednoho koncertu Chinaski snad mluví za vše, ne? Je mi blbě. Asi se pobleju... Aby ses neposral vole :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat