17. 1. 2015 WINTER VIOLENCE NO. 7 (V.A.R., Debustrol, Dysangelium, Trollech)


Výborná sestava!  První kapela byla na můj vkus slabá, ale měla neuvěřitelnýho basáka. Druhá kapela byla namyšlená progresivní neposlouchatelná sračka ze Zlína. Pak ale naběhli V.A.R. a ty nás všechny naprosto uzemnili, domrdali, rozváleli.... Naprostá pecka. Já tyhle dědky doma neposlouchám a nemám ani jednu jejich nahrávku, jejich songy znám jen co asi každej Prdel Evropy a Vratislav. Ale paráda. A to sem byl střízlivej!! Naprosto precizní zvuk, lidí akorát. Já myslel, že bubeníka u druhýho songu povezou na dialízu jak do toho řezal! A zpěvák? Ty vole takovej chraplák nemá snad nikdo. Nevěřil jsem že to odzpívá celý. SUPER! Po nich byli pořadatelé DYSANGELIUM.  Vynikající! Nářez jako svině, pohodáři, na nic si nehráli, prostě paráda. Lidí na ně přišlo jak kdyby dávali máslo zadarmo, zvuk skvělej, songy skvělý. Atmosféra perfektní. A zase - tuhle kapelu neposlouchám, doma od nich nemám jedinou nahrávku. Po nich naběhnul DEBUSTROL. Podle mě lidí trochu ubylo. Zvuk perfektní, kapela skvělá, zahráli co jsme chtěli slyšet. Výborný. Doma od nich jen tak mimochodem nemám ani jednu písničku a v podstatě neznám vůbec žádnou... Po Debustrolech přiběhli TROLLECH bez baskytaristy. Jsem si řikal, že to bude hovno a píčovina ALE bylo to geniální! Taková energie co z nich sálala. Lidí zase ubylo a to bylo jen dobře. Nemělo to chybu. Před poslední písničkou Lord Morbivod řekl, ať po nich neodcházíme, že bude mít desetiletá holčička sólo na bicí. Dokonce jí i věnoval poslední písničku. Z pomalovanýho blackmetalisty znělo jeho PRO KRISTÝNKU dost zvláštně. No nakonec z toho sešlo. Kristýnka tam sice byla a asi čekala že si zabubnuje - byla už 1 hodina ráno - byla to pěkná malá metalistka blonďatá - ale prostě ji uplně ignorovali. A přitom to moh bejt zlatej hřeb večera. Po Trollech naběhla poslední kapela a to byla příšerná sračka, kterou jsme opustili při druhým songu. Škoda že tam nebyla sestava jenom V.A.R.-DEBUSTROL-DYSANGELIUM-TROLLECH. Mohlo to bejt geniální. Takhle to bylo jenom skvělý. Škoda že jsem si nemoh dát jako řidič pivo, ale i těch 8 nealkoholickejch co jsem tam vymlask bylo O.K. Dal bych jich víc, ale před půlnocí došlo... Nakonec je možná lepší, že jsem nemoh pít pivo, protože ve Žluťáku stojí standardně za hovno. Narozdíl od zvuku, kterej je tam standardně v pohodě, tentokrát naprosto čistej, čitelnej, hlasitej akorát. Prostě tak jak to má bejt. Cesta domů moc v pohodě nebyla, protože jen jsem vyjel z Pardubic, mlha jak mlíko až domů...


Žádné komentáře:

Okomentovat