24.02.2006 GRINDING MILL




Docela nedávno jsem se dozvěděl, že jsem exot a kokot a kokotem jsem vždycky prý byl. Úsměvné na tomto tvrzení je, že se zrodilo v hlavách lidí, kteří mě téměř neznají a nestýkám se s nimi a vzešlo na základě jednoho reportu tady na blogu. Tyto osoby nikdy nemohly docenit mé ušlechtilé vlastnosti, jako je například moje přátelská povaha, smysl pro humor a oddanost věci, protože s jedním ze zmíněných člověků se nebavím a druhý ani nežije v Evropě. Nakonec mě je to přeci úplně jedno, co si o mě lidé, na kterých mi nezáleží, myslí. Dnešní report je psaný speciálně pro ně :-) Užijte si ho děvčata... 


Jo tak tahle akce byla slušná prdel... Pičo prdelnatrhávající kapely, navíc jedna z posledních možností vidět CEREBRAL TURBULENCY před ukončením jejich činnosti, což mě sere jak cyp, to ukončení, do toho kurva moji oblíbení NEEDFUL THINGS, v té době prdelnatrhávající ŠKODA120 a v neposlední řadě kapela, která nás tam hodně bavila svojí hovnivou show (neplést za ohnivou show), COLONEL KRUTOF AND BULDOZER CREW. To byla fakt prdel a vystoupení plný hoven a sraček levitujících vzduchem a všeljakejch jinejch různejch píčovin  a je škoda že už nehrajou. Na koncert jsem jel s kámošem (zdravím Zbyňka) který mě vyzvedl z  podnikové výroční členské schůze v době, kdy jsem v sobě měl 8 piv. Nasedl jsem k němu do auta, nabrali ještě jednoho kámoše a bratrance (zdravím Turdu a Jirku) a vyrazili jme do města perníku se zvratkovou polevou. V Pardubicích jsem se jal pokračovati v požívání chmelového moku v počtu sedmi kusů, když se přihodila jedna taková veselá příhoda... Jeden ožralý vymrdanec tam do nás furt vrážel, tak ho bratranec 2x zahodil. Bratranec byl ve stavu posilujících a byl vazba, která malíčkem zlomí dubovou fošnu na tři půlky, takže mu nedělalo žádný problém zahodit jednoho čuráka. Onen ožralý dement (já byl taky ožralý dement, ale když jsem kurva ožralý dement, tak jsem v klidu a do nikoho se neseru) si ale nedal pokoj a furt do nás narážel a strkal, tak jsem ho teda taky odstrčil, jen tak aby se neřeklo, prostě aby mi nepřekážel ve výhledu na kapelu, a nevěnoval jsem mu dál pozornost kryplovi zkurvenýmu. A najednou jsem se ocitnul ani nevim jak, s roztrhanou mikinou, tričkem na dvě půlky a padesáti střepama z půllitru ve xichtu, na zemi v tratolišti krve. Prostě jsem svým krásným dětským obličejíčkem o podlahu rozmáčknul půllitr, kterej jsem držel v ruce a při pádu, když po mě ten vyjebanej kokot zákeřně vyjel, jsem ho upustil na nesprávné místo. Já si toho moc nepamatuju, protože je to už dávno a taky jsem požil těch 15 piv a to je na jeden večer pro mě už docela dost, ale mám takový záblesky před očima, když mě straší noční můry, jak držím za vlasy umaštěné metalové hovado a snažím se mu mlátit hlavou o podlahu. Aspoň už vím, na co mají metalisti dlouhý vlasy :-)  V mým stavu to musela bejt docela komedie. Navíc já, kterej se nikdy pořádně s nikým nerval a rvačky nevyhledávám, jsem tam s rozřezaným xichtem šílel na jednom ožralém kreténovi, než mě z něj strhli a odvezli na chirurgii. A to byla taky docela prdel. Přijedeme do nemocnice a říkáme si ty vole tady mají parádní parkoviště. No nakonce jsme zjistili, že jsme stáli na heliportu... :-)Tak jsme rychle přeparkovali a pak našli chirurgii, kde mi nějaký černošský pan doktor zašil xicht. Ten si asi vyslechl mých opileckých keců... Blbě mi to sešil, pěkně na hovno, čurák. Když mě došil, půlku rypáku mi omotal obvazem a nechal mi malou dírku u pusy, kterou jsem využil k zasunutí brčka za účelem dalšího popíjení piva, když jsme se vrátili na koncert. Při tom jak mě ten debil povalil na zem (během našeho pobytu v nemocnici se takticky z akce vypařil), ze mě regulerně serval tričko Burzum a napůl roztrhl mikinu Samael. Tak jsem si koupil z nějakýho distra tričko Dodheimsgard, které mám do dneška. Prdel docela byla, že si kámoš Turda vůbec nevšiml, že se tam něco stalo (ona ho vlastně ta hudba moc nebavila, tak seděl na baru celou dobu) a když mě tam pak viděl pořezanýho sešitýho obvázanýho tak čuměl jak puk. Když jsem přijel do klubu po nějaké době na koncert, pivo se čepovalo do kelímku :-) Tímto bych se chtěl omluvit kapele Cerebral Turbulency, že kvůli tomuto incidentu museli na chvíli přerušit produkci jejich cypmetalu.









Žádné komentáře:

Okomentovat